Teikia „Blogger“.

Trupiniuotis su varške

by - 10:30




Sveiki sugrįžę! Keli pirmadienio pastebėjimai ir mintys: kažkaip nebesijaučia tokio pirmadienio slogumo, nes labai anksti teka saulė ir lauke galima vaikščioti su plonais drabužiais bei džiaugtis pavasariška gamta, tačiau užėjo šioks toks tingumas, siekiu skiltelės arbūzo ir guliu atsidarius visus tik įmanomus buto langus. Taip greitai atkeliauja vasara ir aš visiškai jai pasiruošus. 

Savaitgalį minėjome Motinos dieną. Pripažinsiu, kad mano mama yra pats artimiausias, švelniausias ir patikimiausias žmogus mano gyvenime. O kaip ji myli mano kepinius! Nors šiais metais atsisakiau banalių puokščių ir padovanojau naminių sausainių krepšelį, tačiau norėjau įkelti šio varškės trupiniuočio receptą, nes tai vienas iš mėgstamiausių mano mamos pyragų. Todėl būtent šį įrašą ir skiriu savo brangiajai mamytei!




Reikės:

Trupiniams:

  • 200g sviesto;
  • 400g miltų;
  • 100g cukraus;
  • 0,5 šaukštelio vanilės ekstrakto.
Įdarui:
  • 500g varškės;
  • 4 kiaušinių;
  • 150g cukraus;
  • šaukštelio vanilės ekstrakto.

Trupiniams pagaminti sviestą supjaustykite kubeliais, sumaišykite su miltais ir trinkite rankomis, kol išeis trupiniai. Tada suberkite cukrų, supilkite vanilės ekstraktą ir išmaišykite. Pusę trupinių dėkite į apvalią kepimo formą ir šiek tiek suspauskite.
Visus įdarui skirtus ingredientus sumaišykite. Gautą įdarą tolygiai paskirstykite ant pyrago pagrindo, viršų apibarstykite likusiais trupiniais ir kepkite apie 1 val. orkaitėje, įkaitintoje iki 190 laipsnių temperatūros, kol gražiai apskrus. 

You May Also Like

0 komentarai (-ų)