Teikia „Blogger“.

Apie mane

by - 10:20

Jei paklaustumėte ,kokie yra mano pomėgiai, išvardinčiau dešimtis mane žavinčių ir kerinčių pomėgių. Žinoma, drąsiai Jums atsakyčiau, kad kulinarija mano gyvenime užima ypatingą vietą.


Kadangi mano giminėje netrūksta "šefų" ,maisto gaminimas man nėra svetimas. Neslepiu - mėgstu giminaičiams parodyti ir įrodyti, kaip moku daryti stebuklus. Saldžiausi saldumynai, akį gniaužiantys desertai, besitiesiantys keksiukų takeliai. Pamatytumėte manąją virtuvę prieš didžiąsias šventes: stalas, nupuoštas įvairiais sausainėliais ir pyragėliais, tonos nešvarių indų kriauklėje ir nugraibytos spintelės. Nesu tvarkinga...

Kodėl gaminu TIK saldumynus? Nes sriubas, picas ir ryžius gaminu TIK sau ir daug patirties prie puodų neturiu. Mano draugė yra orkaitė, prie kurios praleidžiu mažiausiai 3-4 valandas per savaitę. Per Kalėdas - 8-10 valandų.

Žinau, reikia būti išradingesne, rašyti kuo įdomiau, išsiskirti iš kitų. "Lietuvoje yra tiek daug tinklaraščių apie kulinariją, vienas nuo kito tik kopijuojate" , taip man yra pasakęs vienas žmogus. Kulinarinių tinklaraščių niekada nebus per daug. Visi jie skiriasi. Jei žmogus geba dalintis savo pomėgiais su bendraminčiais, kodėl gi ne? Sužinojusi apie tinklaraščius pasijutau įkvėpta. Pagaliau radau ko ieškojau. Noriu pasidalinti savąja patirtimi ir receptais, ir taip priartėti prie visų Jūsų, kurių širdys yra ištroškusios gaminti saldumynus. Jei norite gaminti, reikia tik noro, užsispyrimo, tvarkos ir kantrybės.


Jei aš galiu, ir Jūs galite.
Reikia tik noro ir kantrybės.
Nenustokite svajoję,
Nes svajonės tikrai pildosi.


Auksiniai žodžiai, kurie kaskart stumia mane į priekį. Taigi nuo šios dienos kuriu savąjį dienoraštėlį "Miss Baklažan". Kodėl gi tas "Baklažan"? Tiesiog gražiai skamba, baklažanų tikrai nemėgstu :)


Didelis AČIŪ šių tinklaraščių savininkėms už gražias įdėjas:

Taip pat dėkoju savo Mamai, kuri ir išmokė mane konditerijos pagrindų. 

Klauskite, dalinkitės patirtimi ir susisiekite su manimi: missbaklazan@gmail.com




You May Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Iš kur ta nemeilė baklažanams? :D jie gi labai skanūs :) O saldumynai yra gerai. Man tėtis kadaise yra pasakęs, kad saldumynų neįmanoma sugadinti ar blogai pagaminti, nes jie visada bus skanūs :D Sveika prisijungusi prie tinklaraštininkų gretų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai, tikrai nežinau iš kur taip nemėgstu baklažanų. Ir šiaip nelabai daržoves valgau :)

      Panaikinti