Teikia „Blogger“.

Gardus rabarbarų pyragas

by - 02:53




Šiandien ir vėl lietinga diena lauke. Poilsiaujant ir dirbant Nidoje tokiu oru niekur nesinori eiti. Tad pagalvojau - puiki diena pasidaryti arbatos, paskaityti knygą ir parašyti tinklaraštį. 

Taigi, aprašysiu apie savo tobulą dieną, kadangi tokia diena šiandien aplankė ir mane. Atsikeliu, pasidarau arbatos/kavos, atsigulu į lovą, naršau po internetą, rašau tinklaraštį, skaitau knygą, eksperimentuoju su makiažu, pasigaminu valgyti, einu nusiprausti, miegu. Ir štai baigiau! Ar aš vienintelė tokia keista, kad renkuosi gulėjimą lovoje vietoj draugų? Jie nuolat kviečia mane kur nors išeiti, o aš sumeluoju, kad sergu ar negaliu. Visada žinojau, kad esu kitokia, nebendraujanti, bet kupina idėjų. Mėgstu būti viena, tik su savimi. Nemeluosiu, tikrai myliu save, nes nebijau visiems parodyti, kokia iš tikrųjų esu. O ar Jūs mylite save? 

Nepamirškite rasti laiko sau. Jo niekad nebus per daug!




Reikės:
  • 400g rabarbarų;
  • 120g miltų;
  • šaukštelio kepimo miltelių;
  • 3 kiaušinių;
  • 200g cukraus;
  • šaukštelio vanilinio cuktraus.

Miltus persijoti ir sumaišyti su kepimo milteliais. Kiaušinius išplakti su cukrumi ir vaniliniu cukrumi. Paskui suberti miltų mišinį ir išmaišyti. Rabarbarus nulupti, susmulkinti, suberti į gautą tešlą ir išmaišyti. Pyragą dėti į kepimo indą ir kepti apie 25 min. orkaitėje, įkaitintoje iki 180 laipsnių temperatūros, kol gražiai apskrus. Valgyti karštą. 


You May Also Like

0 komentarai (-ų)